HTML

Tatran S125 Type 03A újraélesztése

1969-es Csehszlovák robogóm felújításának folyamata. 2011 nyárra szeretném ha érvényes műszakival robognánk az úton :)

2010.03.28. 19:50 Chucky#09

Update! Március 28 - Elkezdődött!

"Reggel" 11:45, felkelek, kinyitom az ablakot, bejön egy kis friss levegő, meg egy gondolat az agyamba ideje nekiállni az Öreglánynak.

Családi ebéd után beöltöztem "kapálósba", irány a műhelybe. rövid takarítás/előkészítés után legurítottam a motort. Eddig semmi probléma, hatalmas eltökéltség, mégnagyobb reménykedés, hogy ne kelljen a motort egyhétig csavarlazítóban áztatni, hogy egy-két csavar kiugorjon...

"Most egy ideig itt fog lakni. Mire legközelebb napra kerül, már énekelni fog nekem, és gyönyörűen még ennél is gyönyörűbben fog kinézni.

És most nekiugrok.



Noss, elkezdtem lebontani, illetve csak kezdtem volna, mert nem igazán tudtam, hogy hogyan álljak neki.


Aztán lekerült a lámpa és az ezt fedő idom. Megfigyelhető az érdekes első rugó.

NO CSILLAPÍTÁS, NO PARA!

Meglepően kevés csavar volt berohadva, egész jól haladtam.

Ezután elkezdtem kiszedni a lábtartó és a térdvédő idomok csavarjait. minden jól ment, ám 2 közülük csúnyán megszívatott. Az egyik a  lábtartónál volt, de azt kiszedtem csak kicsit meg kellett csavarlazítózni. a másik pedig a sárvédő mögötti, külső csavar volt.. na őt elkapta a köszörű :D el volt nyalva a menet, semmi más megoldás nem volt.

Aztán gondoltam leveszem ezt az idomot. ÁH semmiség, gondoltam ekkormég...
Belül a két lábtartó közötti idomot kell ehhez levenni. de ennek a csavarjai nemtudom holvannak, szóval gondoltam leveszem a kipufogót, hogy majd onnan... Na a leömlő nem fér ki a lábtartón, szóval ehhez le kell venni a lábtartót. Most ott tartok, hogy holnap suli után kivarázsolom a blokkot, és majd meglátjuk. Sok a vezeték... Nagyon sok.

Közben a listára felkerült egy új trafó is, ugyanis szedtem le a trafót, és a csavar egyszerűen kitört belőle egy kis résszel együtt...

Aki végigcsinál egy ilyet, az rájön, hogy

 

A PIMP MY RIDE EGY ÁTVERÉS!

                                

 Nagyon élvezem a szerelést, most még haladok is vele rendesen. Később, meg majd meglátjuk :)

Elég lapos lett ez a poszt, de hulla fáradt vagyok, és holnap a mutációkból dolgozatot írok...
Holnap elvileg update!
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tatran.blog.hu/api/trackback/id/tr911875618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása