Bátyóm írása:
Szerdán kezdtem el dolgozni a motoron, vagyis ismerkedni vele. Egész napos mutatvány volt, kezdődött a brigéciolos lemosással, néhol 3-4 mm vastag 30-40 éves kosszal szembesültem. Cél minden darab külön legyen és fémtiszta legyen. miután a kosz nagyját sikerült eltávolitani jött a kromofágos kezelés. Jó bitang festék van a kasztnin három-négyszeri átkenéssel se mart le mindent, de a drótkorong megold mindent. A kezemen keletkezett sérülést is az okozta :S. Néhol a festék alatt is rozsdafoltok vannak dehát fő az alaposság igy továbbra is a cél a fémtiszta body. igy a kromofág után jöhet a rozsdamaró.
CSÜTÖRTÖK : darabokban a váz kezd körvonalazodni a felújitás menete ami még több kérdést von csak maga után(bowdenek amik a helyükön vannak örökre szerelve, a kábelezés is érdekes dolog lesz.) Régi légszűrő helyére is kéne valami modernebb. Ma is megyünk le reméljük hétvégén már mehet a szórógittezés hogy tökéletes legyen a festés, hisz minden fázisnak az alapja az alapozás.
Közben fémtiszta lett minden, a Body egyben van, rajta van az üléstartó kallantyú is, így arra már csak az alapozás és a festés vár.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.